1 dzień kolejnej próby odchudzania.

Witajcie.

Dziś wraz z wakacjami zaczynam. Nie mogę powiedzieć ze potrwa to długo i nie chce żeby trwało krótko- ma trwac w sam raz.
Póki co jestem nastawiona pozytywnie- długo na to czekałam.

Dziś dzien 1.
Wstałam o 12 ponieważ miałam za sobą nieprzespaną noc.
śniadanie 12:20 - pół omleta z truskawkami i jogurtem <3. (pycha)

Uwaga: zmieniłam wage z wskaźnikowej na elektryczną różnica między tymi dwoma to ok. 2 kg więcej na elektrycznej.

A więc moja waga dziś to 57,4 kg
obwód w talii 73,4
uda-68,5
na wysokości pępka-79,2

poranne foto z dnia 1 :)

Zacznij ze mną- nie przyglądaj sie biernie.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?