Skalpel wyzwanie

Witajcie!
 Wczoraj postanowiłam przetestować nowy trening Ewy Chodakowskiej " Skalpel Wyzwanie ".
Plusy:
- trening połączony z rozgrzewką ( w końcu nie muszę szukać rozgrzewki )
- zakwasy na pośladkach
- zróżnicowane ćwiczenia
- odliczanie ostatnich powtórzeń (wyświetlają się cyfry 'obok ewy')

Minusy:
- trochę mało na brzuch
- niektóre ćwiczenia są dosyć trudne
- bardzo szybkie tempo niektórych ćwiczeń nie pozwala ich wykonać zbyt dokładnie
- jak chce się kupić płytę to trzeba wersję ze zdjęciami z tego ewentu all for my girls co jest wkurzające dla kogoś kogo nie interesują te zdjęcia (dla mnie )

Ogólnie na plus. Jest to mój nowy ulubiony trening :)
Wam również polecam. :)

Komentarze

  1. Ten trening to dla średniozaawansowanych , ja jeszcze jestem początkująca więc cisnę ze skalpelem.
    A Total Fitnes ćwiczyłaś? W "Dzienniku..." Chodakowska pisze,że total fitnes jest dla początkujących - zastanawiam się czy w przyszłym tygodniu go nie spróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie ćwiczyłam total fitnesu z Tomkiem (jeśli o to pytasz), nie przypadł mi do gustu jak na niego patrzyłam, może kiedyś się skuszę.
    A co do skalpela wyzwanie... hmm nie od razu kraków zbudowano.
    Uważam ze ten skalpel wyzwanie to bardzo fajny trening i chyba warto zebys spróbowała go zrobić poprostu jak w któryms momencie nie dasz rady to na chwilke odpuścisz, dwa wdechy i jedziesz dalej :)
    Ewa sama mówi że trening musi być wyzwaniem i tu się z nią zgodzę!
    Zawsze tez możesz odłozyć go na potem, bo gwarantuje Ci że skalpel Ci się kiedyś znudzi ;p
    Natomiast skalpelowi wyzwanie bardzo daleko do turbo czy killera którzy są po prostu mordercami tłuszczu ;p
    Pozdrawiam Cię i trzmam kciuki. Pamietaj że nie ważne który program wybierzesz i którego trenera czy to będzie Mel B czy zuzka light czy ewa czy inni.. ważne żeby ćwiczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, a jakie masz efekty na udach, widzialam filmik z efektamu na brzuchu ale nie wiem jak tam z udami u Ciebie? Bo w moim przypadku wszystko poszlo w uda, taka natura i teraz zniw wzielam sie za siebie po przerwie ale pierwszy raz z Ewa. Pozdrawiam i Gratuluje efektow, naprawde swietna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taki organizm że chudnę równomiernie, także na udach jak i całych nogach również spadło!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?