Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska


Pamiętacie paznokcie Ani Lewandowskiej z kropeczkami?



To bardzo łatwe!
Potrzebne będą:
- pilnik lub  frezarka do paznokci
- cążki
- lakiery hybrydowe (baza, kolor i top)
- lampa UV lub LED
- cleaner

1. Przygotowanie paznokci
Najpierw oczywiście musimy odpowiednio przygotować płytkę paznokciową. Wycinamy skórki lub odgarniamy jeśli nie lubicie wycinać. Można je też potraktować końcówką do maszynki i delikatnie spiłować. Samą płytkę należy delikatnie zmatowić pilniczkiem o dużej ziarnistości czyli najlepiej ponad 330.
Jeśli macie już hybrydy na paznokciach należy je oczywiście ściągnąć. Ja ściągam je frezarką ale wiem że niektóre dziewczyny wolą acetonem.   Do frezarki polecam ceramiczną końcówkę. Ceramiczna końcówka wygląda tak:
O typie rozmówię się innym razem (jak już je sama ogarnę) :)


Moje przygotowane paznokcie na powyższym zdjęciu. Pamiętajcie żeby na tym etapie nadać im pożądany kształt.


2.  Baza
Po przygotowaniu paznokci przemywamy je cleanerem i nakładamy bazę. Suszymy w lampie tak długo jak to zaleca producent lakieru. Ja używam  obecnie NeoNail.






3. Kolor
Po utwardzeniu w lampie podkładu (bazy) nakładamy
pierwszą warstwę koloru i znów do lampy. Ja nakładam zazwyczaj 2 warstwy. Pizy bardzo jasnych kolorach zdarza mi się nałożyć 3. Oczywiście w lampie utwardzamy każdą warstwę. Jeśli macie ochotę można teraz nałożyć zdobienie.

4. Top
Aby nadać połysku nakładamy TOP który zabezpieczy nam kolor i sprawi że będzie wyglądał zawsze świeżo. Po nałożeniu utwardzamy w lampie. Na koniec przemywamy cleanerem i gotowe!
Oto mój ostatni wybór a'la Anna Lewandowska. Po nałożeniu ostatniej warstwy koloru ( a przed topem) nałożyłam czarne kropeczki do zdobienia paznokci. Można także zrobić kropki czarnym lakierem hybrydowym i voilà !







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?