Podsumowanie efektów ćwiczeń z Ewą Chodakowską

Hej, hej !


Zaczęłam w lutym zdjęcie z przed mówi za siebie :





Tak zaczynałam !!! >> LINK


Dziś ważę 3 kg mniej i jestem nieco silniejsza, mam lepszą kondycję, nie męczę się tak szybko w pracy:




Efekt osiągnęłam tak naprawdę po miesiącu. Moim celem było 55kg. Na zdjęciu ważę 55 kg jest to moja waga poranna. Mój wzrost to jakieś 158cm. 


Ćwiczyłam skalpel z Ewą Chodakowską przez miesiąc plus dieta. ;) Dieta czyli ograniczone spożycie kalorii do około 1700 kcal. 
W zachowaniu równowagi białka, tłuszczy i węglowodanów.

https://www.youtube.com/watch?v=DfwB3yP2U2g

Krótki film ze zdjęciami.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?