Trening interwałowy ZWOW1 by Zuzka

Cześć, jak już wspomniałam w poprzednim poście podsumowującym miesiąc luty ostatnio ćwiczę z Zuzka Light jeden z jej treningów interwałowych.
Wybrałam akurat ten ponieważ mieszkam w bloku i nie mogę sobie pozwolić żeby sąsiadom tłuc się nad głowami podskakując jak młoda koza.
Trening zajmuje mi 15-20 minut.
Rozpoczynam rozgrzewką. Rozgrzewam wszystkie stawy skokowe, chwilę truchtam i jestem gotowa do podjęcia wyzwania.



Kolejność ćwiczeń
1.      Pompki japońskie x5
2.      Delfinki (Berpees) z pompką x5
3.      Przysiady z podniesieniem nogi x20 na każdą stronę
4.      Delfinki (Berpees) z pompką x5
5.      Spięcie mięśni bocznych x10 na każdą stronę
6.      Delfinki (Berpees) z pompką x5
7.      Pistols squat (ja wykonuję wykroki w tył) x10 na stronę

8.      Delfinki (Berpees) z pompką  x5

Całość razy 
Najcięższe są zdecydowanie delfinki ale są one bardzo ważnym ćwiczeniem które ma za zadanie podnieść nam tętno


3

Dla chętnych link z objaśnieniem >> ZWOW1

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?