Pierwszy dzień nowej przemiany



Cześć
Wstałam dziś w naprawdę świetnym nastroju. Dzień taki jak ten są po to aby cieszyć się życiem.
Od rana mam w głowie pełno pomysłów na dalsze prowadzenie tego bloga do którego wróciłam tydzień temu, na zmianę swojego trybu życia. Przyglądam się mu i próbuję wyłapać błędy żywieniowe, znaleźć czas na ćwiczenia, na podróże, wycieczki kształcenie, bloga i vloga.
Jadąc rano do pracy tramwajem spostrzegłam bilbord’a z reklamą Spartan Race sprint 5km +20 przeszkód, 8 kwietnia Krakowskie Błonia.
Pomyślałam co z moim pomysłem żeby pobiec, który powstał rok temu ? Zaczęłam liczyć. Luty, marzec, 8 dni kwietnia. Żeby zacząć biegać to zajebiście słabo bo w Krakowie smog jak w kotłowni, szkoda zdrowia.
Dobra pomysł upada ale mogę przygotować się na spartana który odbędzie się w wakacje w Krynicy.
Myślę jest dzisiaj przecież 1 luty!! Dobry moment aby zacząć.
Przygotowałam kalendarzyk do spisywania ćwiczeń w lutym którym z Wami się podzielę. Dziś mam zamiar zacząć od nowa. Co i jak dam znać!




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?