Aktywne spędzanie czasu zimą czyli NARTY


Narty to sport który kocham. Za młodu trenowałam narciarstwo i go nienawidziłam za wstawanie o 6 rano na treningi za zmarznięte ręce, nogi i nos na stoku. Dziś wspominam te czasy z szerokim uśmiechem na ustach z sentymentem i ciepłem na sercu i w duszy.
Podobno „urodziłam się z nartami” w wieku 2 lat stałam już na stoku na swoich pierwszych nartkach. Tata nie odpuścił mi ani jednego sezonu, a później ja nie odpuszczałam sobie ani jednego dnia zimy bez nart a trener nie odpuszczał mi treningów.
Generalnie chciałam Wam przypomnieć że jazda na nartach to także aktywność fizyczna która mieści się w kategorii „zrobiłam trening” oraz „zrobiłam coś dobrego dla siebie”.
Ostatni długi weekend spędziłam właśnie na nartach zakwasy odczuwalne! Po nartach powinny boleć uda, pośladki oraz mięśnie najszersze grzbietu. Oczywiście jest to zależne od techniki jazdy – ja preferuję zawodniczą gigantową oraz slalomową.

Stok na którym miałam przyjemność przebywać należy do jednego z Krynickich kompleksów narciarskich potocznie zwany „u Ryby” a tak oficjalnie „Słotwiny” www.słotwiny.pl .




Ile spalicie kalorii podczas jazdy na nartach ?
Znalazłam taką odpowiedź:






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?