Moje pierwsze zakupy na Aliexpress - jak kupować?

Cześć!
Ostatnio skusiłam się na małe zakupy na znanej stronce ale jeszcze owianej tajemnicą chociaż juz niewielką - Aliexpress.com.
Wiadomo - Chiny - trzeba uważać na szajs. Jeśli o ta kwestię chodzi to postawiłam na "kontrolę"
Generalnie chcesz kupić bluzkę. Zakładam że znalazłaś już stronkę z ofertą. Jesteś zdecydowana kupić. Trzeba przeprowadzić małą kontrolę. Patrzysz ile ma sprzedanych tych przedmiotów a w związku z tym ile ma komentarzy zwrotnych w danej ofercie sprzedający. Klikasz w zakładkę Feedback/opinia! Tam znajdziesz to co cię interesuje jak kupujesz ciuch! Realny wygląd ubrania znajdziesz właśnie w tych komentarzach często gdyż ludzie zostawiają je tam wraz ze zdjęciami towaru który zakupili.
Przykład:

Na zdjęciu sprzedającego bluzeczka wygląda ok.
Teraz sprawdzam opinie:
Opinie są podzielone teraz zaznaczam sobei żeby wyświetliło mi opinie ze zdjęciami czyli opcja "With Pictures"
No i klikając na zdjęcia można zobaczyć zdjęcia realne danego przedmiotu



Zobaczcie jak wygląda w rzeczywistości strasznie cienka prześwitująca , na ofercie wyglądała znacznie lepiej. Nie kupiła bym tej bluzki. 
Oprócz na komentarze patrzcie też jaki jest materiał wykonania, dokładnie czytajcie jakie sa opcje dostawy (ja zawsze zanim zacznę szukac klikam sobie "free shipping" czyli wyświetlają mi się tylko takie oferty w których jest darmowa wysyłka do polski .

Na przesyłkę czeka się plus minus miesiąc. Jeśli tam coś zamawiacie nie oczekujcie że przyjdzie na czas. 

Ja zamawiałam kilka elementów służących do doposażenia telefonu, typu gumowa obudowę na samsunga, folie ochronne na ekran- okazały się matowe więc jestem niezadowolona, gumy na telefon i ładowarkę do smart fona do samochodu. Generalne to były udane zakupy. 

Kwestia zapłaty jest mega prosta. Ja patrzę na ceny w Euro gdyż jest mi ta waluta bliższa i bardziej sie orientuje ile w danym momencie kosztuje euro na rynku. Zapłaty dokonuje się przelewem (jak na allegro) system przelicza wam zapłatę na złotówki. Wiec to jest bułka z masłem.

Udanych zakupów! A może tez coś kupiłyście?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?