Co to jest celulit ? Mój sposób.

Hej!
Dziś chcę poruszyć problem który mnie również dotyczył kiedyś w większym stopniu, a dziś w nieco mniejszym.
Jak każda z was wie cellulit to po-prostu nieprawidłowe rozmieszczenie tkanki tłuszczowej zazwyczaj na udach, pupie jak kto zwał i gdzie kto miał.

Myślałam kiedyś ze jest to kwestia złego żywienia bądź jedynie nadwagi- myliłam się.

Zauważyłam że regularne ćwiczenia te siłowe i te cardio i inne sprawiają że on znika!

Oczywiście jest masa innych, różnych sposobów skutecznych bardziej lub mniej np :
- zimno-ciepłe prysznice
- kremy
- bicze wodne
-  odpowiednia dieta (ale też ma ona znaczenie)
- inne masaże
- zabiegi kosmetyczne
-  itp.


Stawiam na ruch ! ;)

Wybór jest Twój 


Zadbasz o siebie przez cały rok albo wróci!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?