ZWOW2 z Zuzka Light - recenzja

Hej.
Dawno nie pisałam bo kołowrót i aż się sama pogubiłam jakieś słodycze pożerałam jak jakiś jamochłon :(
Ale mamy nowy miesiąc, nowe postanowienia, nawet jeśli by miały trwać tylko tydzień to będzie lux :)
Od dziś 0 słodyczy, przyrzekam po raz któryś z kolei w tym roku :D

Wybaczcie styl mojej dzisiejszej poprawności językowej ale czytam wojnę Polsko-ruska Masłowskiej i mam rozpierdziel w głowie a na dodatek napełniłam się na powrót wulgarnym słownictwem z który niemal udało mi się całkiem wyplewić z mojej mowy codziennej.

A więc recenzja.

ZWOW2 - czyli szybko łatwo, z językiem na wierzchu i potem na czole

Na samym początku pragnę powiedzieć że pokochałam treningi z nią. Są ciekawe, różnorodne a każde jedno to nowe wyzwanie. I nawet nauczyłam się skakać na skakance dłużej niż 20 razy!

Zwow2 to "typ time challenge" czyli 4 ćwiczenia, 3 rundy i im szybciej je wykonasz tym lepiej to świadczy o Twojej kondycji.




5x Manmakers- trudność zależnie od obciążenia jakie wybierzecie. Ja wzięłam po 1 kg na ręke i było to może nie mało ale mogło by być więcej natomiast pompki jak to pompki ....:D
10x Twisted Push ups - czyli znów pompki w Polsce słyszałam nazwę "saskie pompki" czyli z jedną nogą do góry. Śmieszny jest proces przechodzenia z jednej pompki do kolejnej przez pozycję raka :D

20x Low Bupee Hops - czyli po prostu przeskakiwanie przez te nasze ciężarki z pierwszego ćwiczenia a po każdym przeskoku następuje pompka (znów)

25x Competition Sit ups- coś dla brzuszka, całkiem przyjemne, można pomagać sobie zamachem, należy pamiętać żeby nie wyginać lędźwi!

Nie przypominam sobie żebym akurat po tym ćwiczeniu miała zakwasy i z tond mój wniosek że trzeba ciężarki o większej wadze następnym razem sobie zafundować w tej szanownej rozgrywce o śmierć i życie bo co jak co ale można się zasapać !



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?