Zwow 3 z ZuzkaLight

Szybka i krótka recenzja Zwow3- mam nadzieję że ktoś już sie skusił i też fika delfinki z Zuzką :)

ZWOW3 -  Time Challenge czyli określona ilość powtórzeń i serii wykonana w jak najkrótszym czasie- im szybciej tym lepiej.

Potrzebne obciążenie na dwie ręce, krzesełko, mata, uśmiech, chęć do walki + woda, oraz
około 20 minut wolnego czasu.

Dosyć nietypowa jest liczba powtórzeń ponieważ wykonujemy 5 rund (serii, jak kto woli) ale w pierwszej seri wykonujemy 5 powtórzeń
II wykonujemy po 10 powtórzeń
III po 15
IV po 10
V po 5.
Trzeba dobrze myśleć w trakcie żeby się nie pogubić :D

One leg lunge- przyklęk na jednej nodze, druga noga(stopa) z tylu na np krześle. Robimy przyklęki na jednej nodze z obciążeniem- Zuzka ma katebelle ale ja używam po prostu boich ciężarków- mam możliwość zmiany obciążenia. Ja wzięłam ok 3,5 kg na jedną rękę czyli w sumie 7 kg.
Ćwiczenie bardzo ciężkie jak dla mnie na nogi, miałam po tym zakwasy 2 dni.

Superman push ups (uwielbiam jej nazewnictwo ćwiczeń)- raz pompka raz grzbiety, czyli dbamy o kręgosłup oraz wzmacniamy triceps.
Skaters- moje ulubione ćwiczenie , czyli wygląda jak szybka jazda na łyżwach. Przeskakujemy z nogi na noge w ciągłym skłonie i tutaj dodatek bo dotykamy ręka przeciwległej stopy która jest akurat uniesiona ( z tyłu). Super ćwiczenie na nogi i wzmocnienie kręgosłupa.

Split squat jumps- podskoki z przyklęku bez zmiany nogi. Pali, pali i jeszcze raz pali mięśnie nóg.

Ogólnie cały zestaw jest mega męczący kondycyjnie i siłowo. Miałam po tym ćwiczeniu największe zakwasy od kiedy ćwiczę z Zuzką.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?