Udawane metamorfozy

Hej, cześć :)

Czas nie pozwala mi na zbyt wiele, ale już październik za pasem więc oczekuję od siebie samej większej frekwencji  na tym blogu który podupadł. ;)

Natknęłam się na ciekawy artykuł, którym chcę się z Wami podzielić. Dotyczy on manipulacji światłem, przedmiotami, ubraniami i innymi które tworzą efekt mega metamorfozy.

Sama zauważyłam że robiąc sobie zdjęcia raz wyglądam lepiej raz gorzej (mówię tu o przede wszystkim brzuchu).
Światło albo sprawia że jesteśmy grubsi, albo wyrzeźbieni. Ten sam efekt może wywoływać opalenizna która jest nieodłącznym elementem np na zawodach fitness na scenie- to chyba o czymś świadczy.
Adres http://tipsforwomen.pl/daj-sie-nabrac-metamorfoza-5-minut/

A więc nie dajcie się nabrać że ktoś tylko ćwiczył magiczne ćwiczonka i schudł.
Nie ma redukcji bez diety o samych ćwiczeniach, odwrotna sytuacja tez nie istnieje. A jeśli uważacie że sama dieta was odchudzi i potem będzie super to się mylicie bo sama to przeszłam- efekt jojo murowany . Zdrowe odżywianie nawet nie pomoże jeśli nie będziecie tego kontrolować. Nie myślcie sobie też że jak będziecie zajadać się owockami i warzywkami, smooth-ie Pani Ewa to tez będziecie chudnąć a mięśnie będą same rosnąc. Redukcja, czy nie każda dieta musi mieć w sobie spore ilości białka a nie węglowodanów którymi własnie są wypełnione owoce i warzywa.
Owoce i warzywa wg mnie mogą być tylko dodatkiem do posiłku ale nigdy posiłkiem chyba że bilans dnia na to wam pozwala.
Ale mam nadzieję że każda z was jest już świadoma tych podstaw, żywienia.

Trzymajcie się na baczności i nie wierzcie mrzonkom bo prawda jest taka, że tylko ciężko pracując można coś osiągnąć. nie ma przepraszam, nie ma wakacji jest praca.

P.S. na wadze prawie -4 kg od początku miesiąca, w pasie -4cm. To jest to co napawa mnie dumą i spełnieniem,
Wstaje rano i pierwsze co robię po przemyciu twarzy to staje na wagę uśmiecham się, staje przed lustrem cieszę się. Lecę do pokoju i sie ubieram w nowe rozmiar mniejsze ciuchy - wyglądam świetnie- zero boczków. Kuchnia, waga,zdrowe i pełnowartościowe śniadanie.- oto przepis na rozpoczęcie udanego dnia :)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?