Krótkie podsumowanie najnowszych efektów.

Hej dziś tylko podsumuję.
dziś mija 6-ty dzień, pilnowania się i posiłków.
Dziennie spożywam do 1500 kcal (wszystko ważę i przeliczam)
Zastępuję węglowodany i tłuszcze białkiem.
Jeśli mam ochotę na słodkie to po prostu to jem ale w takiej ilości aby zmieścić się w dziennym zapotrzebowaniu które podliczam na bieżąco.
Jem co 4 godziny.
Piję kawę, herbatę, wodę mineralną, oraz Coca-Cole zero która jest dla mnie zbawienna :).

Owoców raczej unikam ze względu na dużą ilość cukrów prostych ale pozwalam sobie je jeść do południa (oczywiście wszystko ważę i podliczam).

Waga dnia pierwszego to 57kg (waga elektroniczna)
Waga dziś dnia 6 to 55,4 kg
Zanim ktoś zacznie wymyślać że ściemniam oraz że to za wiele to weźcie pod uwagę że znakomita  część to woda.
Brnę w to dalej bo mimo iż spisywanie i ważenie jest uciążliwe i czasochłonne to otwiera mi oczy na to co jem.
A teraz fotki mojej formy z rana i z przed 6 dni :)







Stare fotki  z 9 sierpnia


Cieszy mnie ta zabawa, pozdrawiam i dbajcie o siebie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?