O Zuzka Light.

witajcie.
W internecie aż roi się od różnych trenerów, ćwiczeń, programów.

Jedną ze starszych fitness internetowych trenerek jest Zuzka Light którą kilka lat temu można było podziwiać i z nią ćwiczyć na innym programie YouTube Body Rock Tv na którym znana była jako Charlie James.
Jej treningi sa krótkie i wyczerpujące.
Zanim zaczniecie należy pamiętać oczywiście o rozgrzewce.
Zuzka wyznaje zasadę że należy ćwiczyć 6 razy w tygodniu, pamiętać o rozciąganiu nawet dnia 7 oraz oczywiści eo rozgrzewce przed każdym treningiem.
Na jej kanale znajdziecie także przepisy na zdrowe posiłki, dosyć niekonwencjonalne czasami jak na polskie realia.
Wydała już swoje płyty z ćwiczeniami, ale mase programów udostępnia na swoim kanale.
Ćwiczył ktoś z nią dłużej?

Ja zamierzam przetestować. Jestem po pierwszym programie ZWOW 1 i miałam zakwasy 3 dni mimo że jestem cały czas aktywna fizycznie.

Jej kanał You Tube 

Oczywiście jej ciało jest dla mnie niesamowitą motywacją i ideałem do którego można dążyć. Jedno z najlepszych ciał w fitnessowym biznesie - Chodakowska przy niej to dziecko.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?