Zatrzymanie wody w organizmie + dzień 12

Dzień 12
waga 57,1 - czuje się opuchnięta podejrzewam że zatrzymało mi się sporo wody w organizmie.

Zatrzymanie wody w organizmie oraz sposoby na ten problem.


U mnie objawia się przede wszystkim opuchniętymi palcami u dłoni. Często rano odczuwam że palce sa spuchnięte i nie mogę zacisnąć dłoni ani ściągnąć pierścionka ktory nagle zaczyna mnie uwierać w palca.

znalazłam kilka sposobów na poradzenie sobie z tym problemem
- hydrominum (którego dziś nie mam w domu)
- picie wody z cytryną
- eliminacja alkoholu
- jedzenie arbuzów
- zero słonych przekąsek i soli
- duzo potasu czyli fasola, groch, soczewica i inne strączkowate lub suplementacja
- czasem niedobór witaminy B1


Ogólnie zero alkoholu który odwadnia przez  co nasz organizm panicznie zaczyna zatrzymywać wodę.
Nalezy dostarczać duże ilości płynów poprzez zwykłe picie wody jak i jedzenie owoców które sa w nią bogate np arbuzów.
Odpowiednia suplementacja- czasem diete nalezy wspomóc poprzez łykanie multiwitamin, aby uniknąć niedoborów witamin.



Jeśli chcecie także wiedzieć coś o odwodnieniu. Artykuł. 

Komentarze

  1. Też mam ten problem. Sprawdza się woda z cytryną , Ja do tego brałam rutinacee max i skrzyp polny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?