Setny post. Dzień 10 i małe podsumowanie.

Hej!
To juz/dopiero setny post. Bardzo sie cieszę że mogę was wspierać, uczestniczyć choć odrobinę w waszej pracy nad sobą oraz jestem zaszczycona że poświęcacie mi chwilkę co jakiś czas aby poczytać co mam do napisania.
Czasami posty są bardzo osobiste, czasami opowiadają o moim dniu a czasami są radami bądź motywacją.
Chciała bym w najbliższym czasie skupić się bardziej na nieco profesjonalniejszych poradach na temat zdrowego trybu życia. Plus więcej motywacji i pomysłów na posiłki.

Dziękuje wam serdecznie, bez was nie chciało by mi się tutaj pisać, a czasami nawet ćwiczyć. Gdy staje przed dylematem ćwiczyć czy nie, myślę o blogu o czytelniczkach i o tym że jestem wam dłużna trening. :)

Dojrzałam do tego aby poprowadzić także stronę na facebooku, swojego rodzaju fanpage Be Fit gdzie Was serdecznie zapraszam.

Dziś zrób trening dla mnie. Proszę! A ja zrobię go z myślą o Was.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?