Na nowo.

Witajcie.
Moja ostatnia nieobecność była spowodowana krótkimi wakacjami i ostatnimi dniami jakie mogłam spędzić z moim chłopakiem który lada dzień wyjeżdża za granicę naszego państwa w wiadomym celu- to jest niestety smutne że musimy spełniać swoje marzenia poprzez ciężką harówkę w obcych państwach z dala od rodzin.

Tak więc pisałam ostatnio o motywacji poprzez system nagradzania i wspomniałam o moich ciężarach zamówionych oto są. Wypróbowane w trakcie treningu- już dawno nie ćwiczyłam z ciężarami a daje mi to dużo radości.

Chcę zmienić swoje treningi tak aby więcej ćwiczyć na wolnych ciężarach bo po pierwsze lubię po drugie podobają mi się delikatne mięśnie u kobiety a po trzecie mam marzenia o których póki co cicho sza- wybaczcie.
Oczywiście jestem świadoma że moim priorytetem jednak jest zbicie jeszcze sporej ilości masy tak więc uzupełnię treningi jakimiś aerobami typu bieganie lub rower bądź interwałami lub hit treningami. :)

Jeszcze nie wiem jak to będzie wyglądać na przestrzeni tygodnia ale dam wam znać o efektach o zakwasach o ilościach powtórzeń o czasie ćwiczeń - o wszystkim :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?