Jak odmawiać? Dzień 14

Witajcie
to juz drugi tydzień walki
efekty w liczbach :

waga 56,5 kg (-0,9kg w stosunku do dnia 1) sukces! :) zwłaszcza że zmarnowałam kilka dni.

talia: 71 cm (2,4 cm)
obwód na wysokości pępka :79 cm ( -0,2) - ciężko tu stwierdzić poprawnośc mierzenia dlatego zrezygnuję z tego pomiaru w przyszłości
uda : 68 cm (-0,5cm)

 wizualnie:


A teraz temat jak odmawiać.
Generalnie bardzo ciężko mi jest odmówić np mojej przyszłej teściowej która zawsze częstuje mnie kawą a do tego wyciąga najlepsze słodkości jakie ma w domu np czekoladki lintdor, rafaello itp.
Ale jak jej mówie że jestem na diecie i nie jem juz od tygodnia, dwóch słodkiego zazwyczaj pomaga aczkolwiek niektórzy wtedy naciskają jeszcze bardziej. Jaki jest najlepszy sposób? niestety kłamstwo jest najlepszym sposobem. Najlepiej powiedzieć że nie możesz słodkiego ze względów zdrowotnych wtedy każdy odpuszcza ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?