Dzień 16

witajcie
dziś dzień 16 moich zmagań i trzymam się dzielnie :)
Dziś tak późno ponieważ z rana wyskoczyłam do lasu na grzyby i zeszło mi z grzybami cały dzień zbieranie do 14 a potem obieranie i układanie do suszenia do 19 potem trening prysznic i jestem!

Szczęśliwa i zadowolona z siebie bo udało mi się e-mailowo załatwić praktyki <3 nie wiem właściwie z czego się ciesze bo wiem jak to będzie.. mega nudno i mega niezręcznie jak rok temu i w ogóle. Ale wiem że takie praktyki to krok do przodu w mojej rozwijającej się karierze a co najważniejsze nauce i poszerzaniu wiedzy bo studia studiami ale w praktyce uczy się zawsze duuuuuużo więcej :)


A Ty? Chyba masz więcej celi w życiu niż jeden ? :)
Wszystko trzeba opłacić ciężką pracą.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?