Sesja sesją ale trzeba jeść zdrowo!

Witajcie.
Dla mnie sesja i dwa tygodnie przed to miesiąc wyjęty z życia.
Wczoraj pozwoliłam sobie na zrobienie "zdrowej przekąski" LODY BANANOWE
2 banany zamroziłam i zmiksowałam z połową małego jogurtu i resztka małej smietany tez około pół do tego dodałam cukier (bo sie nie tknął) można bez , w każdym razie lody wyszły super własnie zajadam ! :)
Ważne żeby mieszac co pół godziny albo 20 minut, oczywiście dziś juz są twarde jak skała ale wczoraj były o idealnej konsystencji :)
Ech marzą mi się wakacje i 5 kg mniej :(

Komentarze

  1. A ja robię z truskawek i śmietany i bez cukru! :)
    Omomomom :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?