Turbo wspomagacz w nauce.

Witajcie.
Dziś chciała bym się z wami podzielić moimi spostrzeżeniami na temat nauki i sportu.
Od dziecka trenuje -coś.
W podstawówce narciarstwo, liceum szkoła wojskowa, a na studiach ćwiczę dla siebie.
Od kąd studiuje w każdej sesji towarzyszy mi wysiłek fizyczny, czasem biegam czasem ćwiczę z Ewą Chodakowską ... cokolwiek.
Wysiłek fizyczny jest doskonałą przerwa w nauce, dodatkowo gdy jest na świeżym powietrzu świetnie dotlenia i odświeża organizm. Czasem jest tez dobrym sposobem na ból głowy lub brzucha(dla mnie).
Po wysiłku fizycznym mam pełno siły, mózg  jest wypoczęty i dotleniony, do tego lekki posiłek - mozna wracac do efektywnej nauki. :)
p.s. jestem jedną z lepszych studentek na roku.-  pisze to abyście mi uwiezyły że to pomaga.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?