Nowy trening - GYM BREAK

Hej!
Piszę dziś drugi raz, poniewaz miałam robić turbo ale w między czasie znalazłam nieco inny trening- krótszy!
Nie zawsze mam czas żebyćwiczyć az tak długo, bo turbo trwa az 45 minut, troszkę przyznam że szkoda mi czasu.
Przeszukiwałam siec i znalazłam świeżutki trening, super motywacja, super ćwiczenia, szybko zwięźle i na temat trening wydaje się być interwałem a więc doskonałe rozwiązanie!

Ważne w takim treningu jest to aby wszystkie ćwiczenia cardio wykonywac na maxa!

podaje linka!

https://www.youtube.com/watch?v=uMHreHGYH9w

Koniecznie wypróbujcie i podzielcie się swoimi wrażeniami. Jak dla mnie bomba!
No i ten brzuch Kępki- nie podejrzewałam!
Super motywacja!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?