"Mądry człowiek nie czeka na okazje, sam je stwarza."

 Witajcie.
Na dziś zaplanowałam sobie bieganie, ale zdaje się że chyba wieczorem mnie deszcz przegoni.
W razie "W" ćwiczę w domu turbo-(Ewy Ch) obiecuje!

 Dziś w ramach studiów mam wycieczkę na wysypisko smieci- mam nadzieję że nie będzie tak śmierdziało jak na oczyszczalni ścieków - nawet sobie nie wyobrażacie, a przynajmniej ja sobie nie wyobrażałam jakie smieci ludzie wrzucają do swoich kibli ... po prostu brak kultury.


  Stwarzajmy sobie okazje do aktywności fizycznej. Wybierajcie schody zamiast windy- brzmi banalnie i bardzo pospolicie ale dla mnie to czy wchodze szybko czy wolno, czy się zasapie czy nie jak wejdę na 4 piętro jest wyznacznikiem mojej kondycji.
 Gdy miałam nadwagę nie dawalam rady wyjśc na 4 piętro bez okropnej zadyszki, albo musiałam się zatrzymywać w połowie- dlatego ćwiczę.


Miłego, aktywnego i slonecznego dnia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?