Dzień pracowity

Hej
Zawsze jak wyjezdzam do domu to nie znajduje zbyt wiele czasu na internety :)
To chyba dobrze? :)
Dziś miałam ręce pełne roboty - wiosenne porządki w pokoju w domu rodzinnym.
Cały dzień zajęło mi porządkowanie, wycieranie kurzy, układanie... ech a i tak jeszcze dużo przede mną.
Dziś z treningu rezygnuję, wczoraj tez nic nie zrobiłam... dobra teraz czuję sie troche winna.
Ale przedwczoraj poszłam biegac tak jak obiecałam.
Na całe szczęście moja mama stosuje zasady zdrowego żywienia więc na obiad była duszona na patelni ryba w sosie jogurtowym.. jak przystało na piątek :)

Mam nadzieję że wy już trening macie zaliczony :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?