Urodziny są raz w roku.

Witajcie.
Dziś dzień moich urodzin.
 Życzę sobie aby kolejny rok mojego życia był jeszcze bardziej wartościowy, aktywny i pełen sukcesów- a co!

Mega fajne danie wczoraj sobie rozkminiłam - moje ulubione nowe danie.
po prostu zupa krem z brokuł !
Brokuła- gotuje (pokrojoną) pod koniec dodaje kostkę rosołową.
Czekam aż trochę ostygnie i wlewam do miksera i miksuje na papkę.
Pieprz,  trochę vegety i mieszanki suszonych warzyw oraz posiekana świeża pietruszka- dla mnie pycha.
Można sobie dodać groszek ptysiowy albo grzanki , chyba że macie jakiś inny pomysł to się nim ze mną podzielcie
Jedna wada tego dania- nadaje sie tylko na ciepło.

Lecę po moją porcję- miłego dnia!

Komentarze

  1. Spóźnione życzenia urodzinowe :) Wszystkiego najlepszego <3
    Moim zdaniem najlepsze są z grzankami. Tylko i wyłącznie takie jadam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?