Nowy wymiar aktywności fizycznej

Witajcie.
 Wczoraj juz nie pisałam o tym co mi sprawiło najwięcej radości bo chciałam poruszyć inny temat.

W niedziele siedzieliśmy w domu i stwierdziliśmy- przejdźmy się!
No i poszliśmy na krakowskie Błonia, ponieważ od kąd mieszkamy w Krakowie tam nas jeszcze nie było.
Nie spodziewałam się że jest tam tak pięknie wieczorem, a właściwie w parku który znajduję się zaraz obok.
Boiska do tenisa, siatkówki, koszykówki... bajka.
Patrzyłam na ludzi którzy tam sobie grali, aż serce rośnie gdy widac tyle aktywności fizycznej u ludzi.. pary biegały po parku, koło bloni, koło stadionu wisły, ludzie na rolkach , na rowerach, na deskach <3
 Pozazdrościłam, a ponadto nie wiedziałam że koło nosa mam takie fantastyczne miejsce do biegania!

Długo nie myślałam i wczoraj  zarządziłam bieganie. Moje pierwsze bieganie od baaaardzo dawna i po krótkiej przerwie w treningach.

Przebiegłam 2 km- jestem z siebie dumna i bardzo szczęśliwa :)

Miłego dnia :)

Komentarze

  1. Ja bardzo chciałabym schudnąć, ale niestety przez mojego lenia i uzależnienie od słodyczy to nie jest możliwe ;)
    Przy wzroście 162 cm ważę nie całe 66 kg.
    Czuje się niestety w swoim ciele niezbyt dobrze, ale coś za coś... Albo słodycze, albo piękna figura :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w ogóle to też mieszkam w Krakowie :D

      Usuń
    2. Może lubisz spacery, rower, basen, rolki ?

      Usuń
    3. Uwielbiam spacery i także dużo spaceruje :)

      Usuń
  2. Sądzę że na poczatku wystarcza Ci spacery 45 minutowe w szybkim tępie z podbieganiem i odpowiednie żywienie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?