Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.

Hej.
Co was motywuje do ćwiczeń i trzymania diety?!
Co was motywuje do pracy, do spełniania marzeń ?

Dla mnie nie ma lepszego motywatora niż własna porażka udekorowana zwycięstwem kogoś innego.
Tak więc trochę zmarnowałam poprzedni miesiąc.
Teraz wzięłam się porządnie do pracy nad sobą - przecież wakacje tuż tuż i tak sobie pomyślałam " no gdzie z tym tłuszczem na plażę?!"

Wczorajszy dzień uważam za udany, wręcz wzorcowy!

7,45 pobudka
8,00 śniadanie (miska mleka + 2 łyżki otrąb owsianych+1 łyżka zytnich + 2 musli ze sklepu + 1łyżka mieszanki studenckiej)
okolo 11 wypiłam na uczelni (sama robie sobie kawe i noszę w takim śmiesznym termosie ) kawę z mlekiem (tu mógłby być posiłek ale zupa poranna mnie zapchała)
13 jabłko
17 obiad- pół torebki ryżu brazowego+ pół piersi z kurczaka z patelni bez tłuszczu + sałata z jogurtem
21 skalpel
22 pół filiżanki jogurtu naturalnego z małą truskawką


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?