Dzień 5 i 6

Cześć,
Waga mi zaczęła chyba szwankować :(
No nic
Dzień 5( 4 kwietnia)obwód  ~69,5 waga .... około + 53,5
12 śniadanie- 2 kromki z dzemem mojej mamy
14 banan
15.30 skusiłam sie na lody podczas spaceru
18 obiad ryż z kurczakiem i sałatą ( od kilku dni kurczak i ryz to mój stały rytuał - bo lubie)
Dzień wolny od treningu (był spacer)
21 1/2 mozzarelli light (zjadłam samą ;p )

Dzień 6 ( 5 kwietnia ) waga 53,1
10 śniadanie - kromki z serem białym ( ser biały ze szczypiorkiem i rzodkiewką tartą) z pomidorem
13 jabłko
gdzies pomiędzy był gryz twixa od mojego chłopaka <3
15 obiad- ryz z kurczakiem i buraczkami z papryką mojej mamy
18 kolacja plaster rolady lodowej
20 skalpel
tu juz nic nie jadłam z powodu tych lodów


Waga póki co idzie prawidłowo w dół.
Jesli czujecie ze zjadłyście coś nieodpowiedniego np tak jak ja jakies lody, jakiegos cukierka.. czekolade to kolejny posiłek zjedzcie bardziej bogaty w białko czyli..
np jogurt który ma dużo bialka czyli ok 9na 100ml, węgli max 5-6 ml, i tłuszczu najlepiej ) % ale tez nie więcej niz 5-6 % te produkty nie tuczą. Jeśli chcecie dowodu to odzywiajcie sie samym białkiem 3 dni to schudniecie 3 kg oczywiście z efektem jojo, ale schudniecie...
Dobrym zamiennikiem który nie tuczy jest tez ser biały, kurczak z grilla, ryba z grilla, bądź to samo ale z pary, lub z patelni bez tłuszczu.
Kiedyś miałam taki przepis na sernik który nie tuczy.. może nie było to zbyt super pyszne, ale zawsze.

Miłego dnia, ja juz swój zdrowo zaczęłam, a Ty?!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?