Dzień 3 i 4.

Hej.
Dziś dzień 4 mojego nowego wyzwania (juz 4 dni nie tknęłam ani jednego słodycza! )

No to najpierw dzień 3 ( środa -2 kwietnia) waga poranna 53,5

9,30 śniadanie - 2 kromki grahama z serkiem wiejskim+ kilka listków sałaty + kilka plastrów ogórka
11 kawa z mlekiem 0,5%
13 banan
17 obiad-  pstrąg z patelni który został po uduszeniu w przyprawach obrany z mięska a mięsko wymieszane w sałatkę z ogórka kiszonego + zwykły ogórek + sałata wszystko polane sosem czosnkowo-chilli na bazie jogurtu naturalnego 0%
21- skalpel
22- 1/2 serka wiejskiego light

dzień 4 (czwartek - 3-kwietnia) waga poranna 53,1
6,30 śniadanie- otręby owsiadnie 2 łyżki+ żytnie 1 łyżka, posypane cynamonem i imbirem , odrobina ciepłego mleka aby uzyskac konsystencje papki, do tego podgrzany w mikrofali banan, wszystko wymieszać, można dodac żurawiny, dżemu domowej roboty, migdałów
9.30 kawa z mlekiem
11,30 banan
12.30 jabłko
14 jogurt i tortilla z sosem jogurtowym na uczelni ( nie byłam pewna czy to dobry pomysł ale oczywiście na uczelni nie da sie zjeśc NIC zdrowego  na obiad)
21 turbo
22 pół mozzarelli light, z dwoma plastrami pomidora i trzema plastrami ogórka :)




Trzymajcie się ! :)

Komentarze

  1. Hej! Jesz za mało!!!! :) Prędzej czy później dopadnie Cię straszny głód i napad na jedzenie, wiem po sobie. Jeśli ćwiczysz codziennie to powinnaś jeść ponad 2000 kcal, masz również za duże odstępy w jedzeniu i jesz za późno ostatni posiłek, no chyba że kładziesz się spać około 1-2. Kawa to nie posiłek:) Bez mleka nie ma kalorii, więc pij śmiało, nawet 3 filiżanki dziennie, ale lepiej zamień to na zieloną herbatkę. Wybacz, że się tak wymądrzam, ale sama popełniałam takie błędy i obżerałam się po kilku dniach i wracałam ponownie do wprowadzania rytmu posiłków. Wiem, że ciężko na uczelni zjeść coś normalnie, więc albo rób wieczorem posiłki albo noś ze sobą łyżeczkę kupuj musli i jogurt, czy coś i będzie git. Pozdrawiam. ;) Owocnych efektów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jem za mało, nie głoduje :)
      Jedząc 2000kcal dziennie nie uzyskam minusowego bilansu, przy "odchudzaniu" musi być to 1500 kcal.
      Noszę ze sobą na uczelnei jedzenie, ale nei zawsze mam czas zrobić wczesniej obiad.
      Jeśli chodiz o kawe to wypisuje ja tylko dlatego że niezbyt mi sie po niej chce jeśc wiec jakby wydłuża moje odstępy między posiłkami troszkę, a jesli jest z mlekiem to zawiera niewielkie ilości wegli, białka, i tłuszczu.
      A bez mleka kawy nie pijam.
      Jak jestem głodna między posiłkami to poprostu jem, do południa owoc, a po południu jakis serek czy jogurt.
      a jesli chodzi o ostatni posiłek nie jest on za późno bo po 1:
      jest on zazwyczaj w 99% białkowy - od protein sie nie tyje !!
      po 2 jem go 2 lub półtorej godziny przed snem także luzik, nie martw sie o mnie wiem co robie!
      Sposób mój wypróbowałam kilka miesięcy temu na samej sobie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ale..banan i jabłko to też posiłek, także się liczy ;) Po za tym nie jedz produktów light, bo są nie zdrowe, light nie zawsze oznacza light... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Light oznacza zazwyczaj że albo mają obniżone węgle albo tłuszcze a jest to ważne.
      A że są nie zdrowe to przyznam że pierwsze słyszę. Podejrzewam że sa tak samo nie zdrowe jak i zwykły produkt...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?