Kopniak motywacji

Hej!

Dzień zaczął się jak każdy ale niesamowicie leniwie... dzis godziny rektorskie wiec cały dzień wolny natomiast wstałam z takim lenistwem że aż wstyd...
Jem śniadanie, robię kawę i wchodzę na facebooka zobaczyć nowości.
Patrze a tu Ewa  Chodakowska nagrała filmik "historia mojego facebooka" myślę sobie.. pewnie jakaś szmira znowu, bo ostatnio przestałam czytać jej facebooka bo ludzie zaczęli jechać po niej a ona po nich .. i oglądam...dostałam niesamowitego kopniaka na dziś.
Już chce mi się wszystko! ćwiczyć, uczyć, gotowac obiad... Dzięki !

Mam nadzieję że was też tak zmotywuje jak mnie.

Wczoraj ćwiczyłam Mel B 15 minut cardio.. myślałam że padnę na nos było gorzej niż po pół godzinie z Ewą!

Komentarze

  1. dokładnie! Mel B daje niezły wycisk :) a jej ćwiczenia na pośladki kocham :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?