"Ekonomiczna katastrofa zaczyna się od filozofii robienia mniej i oczekiwania większych efektów."

Hej.
Dziś interwał 5x ( 30 sek przerwy, 30 sek przechodzenie z deski na dłoniach do deski na łokciach, 30 sek brzuszki w 'żabie', 30 sek delfinki).
Lało mi sie po plecach. Najważniejsze to aby w trakcie takiego treningu dawać z siebie wszystko do limitu swoich możliwości. Z tego co czytałam powinno sie robić niedobrze z wysiłku :)

Kolacje dzis odpuściłam bo nie jestem ani trochę głodna.
Waga rano 54kg, talia 71 lub 70 cos pomiędzy [cm].
Zdjęcie wczorajszej kolacji. Dlaczego mieszam jogurty? 
Bo są za słodkie a za naturalnymi niezbyt przepadam, no chyba ze sobie coś tam do nich dosypie.
Poza tym nie miałam pod ręką owocowego 0% tłuszczu, wiec pomieszałam aby obniżyć stężenie cukru w owocowym.

Branoc, niech wam się przyśnią wymarzone wakacyjne sylwetki ;)



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?