Gdy w weekend nie chce się ćwiczyć.

Cześć.

U mnie wczoraj byl skalpel wyzwanie, mam nadzieje ze wy także nie próżnowaliście.


Zauważyłam że w weekend tak to już jest ze mało komu chce się ćwiczyć- a to przecież w weekend mamy najwięcej czasu żeby poświęcić go sobie.
Tak więc kilka propozycji.
Zawsze można iść na basen, na rower, w góry, na rolki, na dłuższy spacer ... nie zapominajcie o tym że sport to nie tylko gibanie dupskiem z ewą przed laptopem ale sport to przede wszystkim świeże powietrze i dotlenianie mięśni podczas zwiększonego ich wysiłku ! :)

Aktywnej soboty!


hmmm może zoo?

Komentarze

  1. właśnie mi w weekendy mam największą ochotę ćwiczenia:) mam chore kolana przez co nie mogę uprawiać sportów :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?