Dbanie o skórę + motywacja.

Cześć!
 Dziś Szok trening z autorskiej płyty Ewy Chodakowskiej. Przyznam że na samym początku trochę z nim ćwiczyłam nie stosując kiedy (która jest niezmiernie ważna- czyli nażerałam sie na noc chipsami i lodami) no i mi nic nie dał, na dodatek mi sie niezmiernie znudził.
Dziś postanowiłam do niego wrócić i był to miły powrót :)
Trening jest nieco lżejszy niż turbo. Angażuje wszystkie partie mięśniowe oraz jest ciekawie podzielony, ponieważ składa się z 2 rund z czego każda jest podzielona na trzy  4-minutowe sekwence które składają się z 8 ćwiczeń.
W skrócie 8x3x2  czyli bardzo różnorodnie .
Warto spróbować.

Chciałam zaznaczyć dziś żebyście nie zapominały o dbaniu o swoją skórę, trzeba ja pielęgnować i nawilżać aby była elastyczna. W innym wypadku będzie się szybciej starzeć a szkoda by było !
Ja osobiście wypróbowałam kilka balsamów, kremów, maseł itd... ale żaden mnie nie zadowolił. Teraz kupiłam oliwkę dla dzieci bambino i jestem zadowolona :)

ku motywacji.

P.s. Jestem z siebie dumna.

Komentarze

  1. gratuluję, oglądałam filmik na yt i jestem zdziwiona twoją wytrwałością i zaangażowaniem(:

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?