Ćwicz z Ewą Chodakowską w Play.

Hej.
Chwilke mnie nie było co połączyło się z przedłużoną przerwą treningowa (2 dni).. kobiece sprawy (bóle brzucha).

Za nic nie chciało mi sie dziś ćwiczyć o przeglądałam internet natknęłam się na Chodakowską Ewę w Play... jest 14 dni za darmo potem 9.84(10 zł) miesięcznie za usługę więc zamówiłam zobaczymy czy mi sie spodoba czy nie.( http://fitness.play.pl/ )
Właśnie się zalogowałam .. a ponieważ na aktywację czeka sie do 24 godzin to ide zrobić w końcu jakiś trening.
Oczywiście opiszę wam jak sie apka sprawuje :)
Miłego :)

Komentarze

  1. wpadłam na twój blog przypadkiem i od razu sobie dodaje do bloglovina ... ja zaczełam ćwiczyć jakies 1,5 tygodnia temu efektów prawie brak mimo ze to robie co najmniej 40 minut dziennie, nawet córy zasem zemną ćwiczą ... z wielką checia sobie popatrze na cały blog jak wróce z córa ze szkoły :D ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! Wpadaj często :)
      Super że dołączasz do mnie i do nas - kobiet ćwiczących!
      Pamiętaj jednak o tym żeby jeść małe i ZDROWE posiłki co 3 godziny.
      Unikaj cukrów, węglowodanów, smażonego ... sama wiesz.
      Efekty powinny być już widoczne wiec sprawdź swoje menu ubiegłych tygodni.
      Pozdrawiam
      P.s.
      mam nadzieję że po córę do szkoły chodzisz pieszo ;p (to też fajna aktywność)

      Usuń
    2. pieszo pieszo ... wole tak niż w korkach stac chodz na skróty to mam 15 minut wolnym tępem a ze idę z drugą młodsza to od razu plac zabaw zaliczamy wiec spacer co najmniej 3 godzinny ... moje posiłki sa przewaznie ograniczone do 3 staram sie regularnie choc nie zawsze to mozliwe ale jeszcze tak zle nie jest :D bedę wpadac na pewno czesciej :D pozdrawiam ciepluteńko i zapraszam w odwiedziny na troszke inny blog http://www.artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com/ p.s smazone na szczescie u mnie odpada zoładek nie toleruje :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?