Przepis na kurczaka i nowe postanowienia.

Witajcie dziś dla Was ode mnie mój sposób na obiad- nawiasem mówiąc jest to moja ulubiona propozycja obiadowa <3


Koniecznie spróbujcie! Smacznego <3

Od nowego tygodnia u mnie nowe postanowienia, nowy semestr i pełno motywacji.
Rozpisze sobie plan ćwiczeń na cały tydzień, oczywiście podzielę się nim z wami <3
Oczywiście racjonalnego odżywiania się nie zabraknie.
Trzymajcie sie cieplutko :)


P.S.
Brawo Kamil!!
Jestes niesamowitym motywatorem dla mnie :)

Komentarze

  1. Trafiłam na Twojego bloga przez filmik zamieszczony na youtube. Chciałam Ci pogratulować wytrwałości i podziękować, bo stałaś się jedną z moich motywacji :)
    Będę co jakiś czas zaglądać, pozdrawiam! Iza

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?