Nie wszystko się da.

Hej dziewczyny ( i chłopaki ?)
 Ostatnio nie mam zbytnio czasu na ćwiczenia, a nawet trochę pofolgowałam z jedzeniem, ale sesja daje mi w kość, niektórzy są już po a ja w czwartek dopiero mam ostatni egzamin ( I termin).
 Ale, nie pisała bym tylko po to żeby napisać że nie mam czasu ;)
Ostatnio znalazłam świetne ćwiczene 5 minutowe (czyli takie jak nie ma sie zbyt dużo czasu). Pozwala ono na  kontynuacje swojego aktywnego trybu życia i zapobiegnie wyrzutom sumienia, zwłaszcza że ja miałam zakwasy na pośladkach <3

Wrzucam wam filmik i zmykam do nauki. Koniecznie spróbujcie !


PS. Jest to świetna trenerka, która może być wzorem jesli chodzi o sylwetke :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?