Wszystko ma swoje priorytety

 Witajcie.
Dziś waga mówi 55 kg, a obwód tali wynosi 72,5 cm :) (przy wysokości 159 cm )
Świąteczny nadbagaż zrzucony. Wracam do gry :)

Zasady?
Ćwiczę teraz co 2-3 dnia bo mam sporo nauki, a jednak nauka jest dla mnie priorytetem.
Nie jadam słodyczy, czasem 2-3 kostki czekolady do kawy rano( jakoś nie mam ochoty )
Obiady jem w miarę normalne(jem wszystko)
Na kolacje jakiś jagurt pijam ale jakas kanapka z czymś tez mogła by wejść w grę
Na śniadanie jadam od czasu do czasu parówki, mleko z dodatkami, dużo otrąb, omlety, śledzie w sosie jogurtowym itd. także w miare normalnie.
Dużo piję.
Jeśli owoce to tak do 14.
Posiłki średnio co 3 godziny ( często niektóre omijam z braku czasu).
Zawsze coś zjadam po treningu !
Ćwiczę albo rano albo wieczorem zależy jak mi jest wygodnie. ( teraz skalpel, skalpel wyzwanie)
Jestem radosna :)

Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Śledzie na śniadanie? Dobra jesteś :)
    Ja ćwiczyłam przez 3 miesiące w wakacje. Efektów na wadze nie widziałam prawe wcale, po sobie nie wielkie (choć teraz mi się wydaje, że były i to spore!) a teraz znowu przytyłam i to dużo :(
    Motywuję się do ćwiczeń, muszę w końcu zacząć, bo czas leci a ubrania wciąż ciasne. Nie czytałam wszystkich Twoich notek z braku czasu (wiesz jak to jest?) dlatego zapytam. Ile razy w tygodniu ćwiczyłaś na początku? Stosowałaś dietę? Piłaś alkohol? Jakie ćwiczenia wykonywałaś? Pytam o pierwszy miesiąc :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj że bez diety nie ma efektów- mam tu na myśli ze musisz sprawdzić sobie w necie ile potrzebujesz kalori i jesli jest to 1500 to musisz spozywac 1500 lub mniej dziennie ićwiczyc do tego i pamiętac ze w dni przerwy miedzy treningami nei mozesz zjeśc więcej niż w dni treningowe.
      Jesli chodzi o moje początki.. ja na poczatku nie zakładałam że będe ćwiczyć z ewą i amen.
      Zaczełam od założenia że w kazdym dniu zrobię coś dla siebie, jakąś aktywnośc fizyczną, siłownia, rower, basen (mogą byc narty pora roku sprzyja) cokolwiek plus zero słodyczy i nie objadanie sie wieczorem.

      Potem dopiero zaczełam sobie robić skalpel 6 razy w tygodniu 1 dzien przerwy.
      Możesz robic skalpel co 2 dzien na poczatek albo 3 razy w tyg. z czasem zwiększac dawkę.
      Teraz jak mam czas to ćwicze a jak nie to trudno mam tez inne zycie i nie moge poświęcic tyle czasu na ćwiczenia co ew abo to nie mój zawód :)

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o alkohol - to traktuj go jak słodycze. Tak samo sporadycznie.

      Usuń
  2. czy ćwiczenie z Ewą daje Ci jakieś efekty? bo ja właśnie na youtubie czytałam w komentarzach, że efektów po niej nie ma, a wciska tylko kit bo nie mówi co się dzieje przez dane ćwiczenie

    OdpowiedzUsuń
  3. 21 efekty ? https://www.youtube.com/watch?v=BEeb3KoMnPU oto moje efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, łał, czyli to jednak działa! :D tak też myślałam, że te ćwiczenia coś pomogą, ale zaczęłam powątpiewać przez negatywne komentarze. ale dziękuję za dowód :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?