Ważne, aby dobrze zacząć dzień. :)

Ja już dawno po treningu. Teraz czas na posta i naukę bo sesja tuż, tuż a projekty z hydrologi są bezwzględne :)
 Martwi mnie jedynie brak zimy, ale i tak nic mnie bardziej nie motywuje niż słoneczko za oknem i świeże powietrze.

Plany na dziś bogate, kino, zakupy...
Czekam tylko na lubego aż wróci z siłowni. :)
A czy Ty już dziś ćwiczyłaś?

P.S.
Dziewczyny nie dajcie się ponieść swojej nadwadze, walczcie ze słabościami do słodyczy. Dziś podczas treningu zauważyłam u siebie rozstępy na wewnętrznej stronie uda. Bardzo mnie to zamartwiło.
Dlatego proszę, uważajcie ze słodkościami, swoja wagą. Patrzcie na to co jecie i ćwiczcie !
Nie dajcie sobie zniszczyć ciała, bo proces ten jest często nieodwracalny.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?