Przykładowy obiad.

Witajcie!
Były pytania o inne posiłki niż śniadanie, a wiec jeden z moich ulubionych obiadów to ...spaghetti !!
Robię je sama wg poniższego przepisu.
Mięso mielone wieprzowo-wołowe kupuje w biedronce, może być tez z łopatki, zazwyczaj do tego później dokrajam udko które mi zostaje z rosołu. Dusze z przyprawami na patelni (ostatnio robiłam w garnku).
Przyprawy: zazwyczaj zioła + pieprz + łyżeczka vegety do smaku.
Potem dodaje do tego 2 cebule większe, 3 duże papryki, pudełko pieczarek ( takie co w tych niebieskich plastikach można kupić to takie całe).
Dusze wszystko a na sam koniec dodaje przecieru pomidorowego mojej mamy (są to zesmażone w bemarze do robienia powidła zmielone pomidory razem ze skórkami) 2 słoiczki takie standardowe jeden chyba ma taka pojemność jak standardowa szklanka (250ml). Myśle ze mozecie użyć zamiennie takich pomidorów z puszki (tylko sprawdźcie ile konserwantów tam jest).
Sos gotowy.
Wystarczy ugotować makaron ja zazwyczaj jem zwykły ponieważ pełnoziarnisty trochę psuje mi smak ;p
Ale to już wg uznania.
Smacznego :)

Komentarze

  1. Pomyślałam sobie - ale to mało dietetyczne !!!
    A przecież wystarczy wziąć makaron spagetti razowy, i sosik tak jak piszesz, zrobić we własnym zakresie, a nie ze słoika. Małą porcja nikogo nie zabije a ile radości!
    Dzięki za tę propozycję! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?