Nowy rok, niezmienny zapał.

Witajcie po świątecznej przerwie. Dla mnie kończy sie ona dziś ponieważ dzis od 3 tyg mam zamiar zrobić sobie prawdziwy trening.
Ciekawostka: Mimo braku treningów ( jedynie jezdziłam na nartach z 4 razy) i obżeraniu się nie przybrałam zbytnio na wadze. Wniosek z tond taki, że moja waga się utrwaliła już w pamięci organizmu :).
Kiedys gdzies wyczytalam że aby waga zapadła w pamięć organizmu trzeba ja utrzymac przez około pół roku. Ja swoja utrzymałam przez około 2 miesiące. I jest. :)

A od dziś aktywnie zaczynam nowy rok. Dziś wybieram skalpel. A Ty?:)


Komentarze

  1. "wniosek stąd" !! Poza tym, super efekty, gratuluję determinacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzalam Twoj filmik na YouTube i dałaś mi wiele nadziei na zmianę.. Dziś zaczynam. U mnie to chyba koło 60-63 kg przy wzroście 165cm i sylwetce o wąskich biodrach (przynajmniej tyle!), wiec możesz sobie wyobrazic jak wyglądam.. Za miesiąc walentynki i miło by było iść na kolacje w sukience a nie żaglu:) a do lata tyle czasu, ze kaloryfer gotowy;))) Pozdrawiam ciepło, nie przestawaj motywować:*

    OdpowiedzUsuń
  3. też oglądałam twój filmik, gratuluje efektow ;) dasz jakiś namiar zeby można było zadawać ci pytania np. ask.fm ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?