Jak sobie radzić z napadami głodu?

Witajcie.
W jednym z komentarzy padło pytanie jak sobie radzić z napadami głodu ?
Generalnie można na różne sposoby. Sama tez mam dni słabości i jem wtedy słodycze, przecież nie po to żyjemy żeby sobie wszystkiego odmawiać.
Ale nie bójmy się tego! 
Jest coś takiego jak cheat meal!! I tu ponieważ nie jestem specjalistą zachęcam do poszukania w sieci myslę że to złoty środek :)
Inne sposoby?
Zdrowe przekąski czyli orzechy, nasiona, suszone owoce żurawiny, itd 
Owoce.
Zanim za coś złapiesz wypij szklankę wody, lub herbatę.
Jogurty naturalne do których mozna dodawać sobie łyżkę dżemu ( ja dodaje domowej roboty dżem bo wiem co w nim jest), mozna doda cynamon.
Reasumując, jak mam ochotę to jem :) mam pełną świadomość, że to spowalnia moją drogę do celu , ale także mam tą świadomość ze jeśli będe zbyt szybko chudła to może nastąpić później efekt jojo. 
Tak więc staram sie aby to co jem było w miare "normalne" aby to nie były wyszukane przepisy takie jak podaje ewa, tylko dopasowane do tego co lubię i co jem na co dzień ja i mój chłopak, oraz to co gotuje moja mama. 
Nie oszukujmy się, ciągłe koktajle z owoców, i nie wiadomo jakich frykasów sa zbyt drogie i nie zawsze smaczne, a z czasem możemy nie miec czasu na wykonywanie ćwiczeń albo odpowiednie jedzenie i gdy wtedy wrócimy do starych nawyków waga nam skoczy jak szalona.

Bez kombinacji tez mozna schudnąć :)
Tak to widzę.
Pozdrawiam!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?