"Powiedz komuś, że jest odważny, a pomożesz mu stać się takim."

 Witajcie.
wkrótce święta. Ja już dotarłam do domu i obserwując okolice w drodze im bliżej celu tym większy usmiech pojawiał się na mojej twarzy. W końcu z dala od tego zasyfionego Krakowa.

Jeszcze nie pora na życzenia, ale pora na prośbę.
Nie zapomnijcie o sobie w tym wszystkim. :)
O treningach.
O tym że chcecie cos zmienić.
I o tym ze dobra pora na zmiany jest właśnie teraz, a nie od nowego roku :)
Przybliżajmy sobie swoje cele.

Mam nadzieję że niebawem spadnie masa śniegu :)

Komentarze

  1. Hej :) widziałam Twój filmik na youtube. OGROMNY SZACUNEK !!! Ćwiczę z Ewą od miesiąca i już widzę efekty ! :) nie potrafię powiedzieć ile jeszcze dni ćwiczeń przede mną, gdyż nie sądzę, żebym chciała kończyć je wykonywać. Proszę zrób coś dla mnie i napisz e-maila z całą historią Twoich treningowych dni, odżywiania oraz motywacji. I jak z tym wszystkim czujesz się dzisiaj oraz czy nadal ćwiczysz, co ćwiczysz lub co ćwiczyłaś. katherine22@spoko.pl będę ogromnie wdzięczna !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób pyta mnie o to, wiec mam nadzieję że się nie obrazisz jeśli wrzuce to na posta :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?