To zawsze wydaje się niemożliwe dopóki nie zostanie wykonane.

Witajcie.
Mam wrażenie że im bliżej zimy tym czas szybciej biegnie, staram się go wykorzystywać maksymalnie.
Mam kilka zalegających na biurku obowiązków które tylko zaśmiecają mi myśli i zakłócają spokój. Tak więc dziś dzień sprzątania biurka z obowiązków.
Oczywiście trening też jest w planach - dziś siłownia i ręce oraz plecy :)

Wczoraj zakupiłam avocado- bo ewa chwaliła na fanpage'u swoim. Jest ohydne, najgorszy owoc jaki kiedykolwiek jadłam, nawet zrobienie z niego shakea nie pomogło. Nigdy więcej.

Nie wiem czy już sie chwaliłam ale sama też przeszłam pewną metamorfozę którą opiszę niedługo tymczasem zostawiam Wam mój filmik ku motywacji. Wy też możecie osiągnąć swoje cele i wcale nie musicie rezygnować z innych.
Zawsze sobie powtarzam że czasu jest wiele ale ja go źle gospodaruje.

Miłej niedzieli  :)



Komentarze

  1. avocado samo smakuje jak mydło, ale polane octem balsamicznym pycha :) trzeba je z czymś łączyć, samo- niejadalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Avocado jest BARDZO DOBRE tylko poczekaj az dojrzeje czyli przy ucisku kciukiem poczujesz ze miekknie i od tego momentu dopiero daj do lodówki i raczej nie jada sie go jako owoc ( w krajach skąd pochodzi), czyli samo, najlepiej posmaruj nim pieczywo zamiast masła, mozesz posolic lub popieprzyć, swietnie smakuje z orzechami włoskimi. JESTEM DUMNA z CIEBIE>

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?