"Powtarzajcie mi, że nie dam rady, a zajdę wyżej niż planowałem. "

 Witajcie.
Pogoda niezbyt nam sprzyja i nieco rozleniwia, ale tajemnica dobrego dnia polega na tym aby dobrze go zacząć :).  Wyobraźcie sobie że dla mnie najważniejszą czynnością z samego rana gdy się przebudzę jest wstawanie zawsze na prawą nogę. Może jestem przesądna ale to daje mi zadowolenie z samego rana, bo szczęściu trzeba pomagać :).
Nic bardziej nie motywuje mnie do ciężkiej pracy niż mądry, dobry cytat dlatego tak często nimi was częstuje.

Jeśli chodzi o sferę fizyczną. Dziś już po ~5 minutowym treningu mięśni brzucha.. niby nic ale zakwasy u początkujących na pewno się pojawią.
Ale to nie koniec na dziś wieczorem dam sobie wycisk albo killerem, albo turbo jeszcze muszę to przemyśleć. Tymczasem pozdrawiam cieplutko i zmykam kontynuować prace nad projektem.



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?