Nie stawiaj sobie zbyt łatwych celów. Jeśli nie wymagasz wiele, nie osiągniesz wiele.

Witajcie.

 Dziś brak treningu ponieważ uczelnia wygrała dziś bitwę o mój czas.
 Brak treningu nie musi oznaczać ze dzień był stracony, ważna jest tak samo jak trening- dieta.
Chociaż pozwoliłam sobie dziś na małą gałkę lodów. Ale od czasu do czasu wszystko jest dozwolone. :)

Jednak muszę się wam pochwalić kolacją którą właśnie pochłonęłam i zawdzięczam ją mojemu cudownemu mężczyźnie, który dba o mnie bardziej niż ja sama :).
Przygotował mi piersi z kurczaka pokrojone w talarki i przyprawione, wystarczylo wrzucić na patelnie i kolacja gotowa.
Oczywiście ja nie używam tłuszczu zainwestowalismy w patelnie z grubym dnem jest to inwestycja z której jestem najbardziej zadowolona. Co prawda nie jest to tefal czy cos co kosztuje miliony. Kupilismy poprostu patelnie z grubym dnem w Tk-maksie na przecenie z odkręcaną rączką za około 70 zł. Myśle ze nie jest to fortuna a naprawdę się opłaca- służy nam już ponad rok.<3

Pamiętajcie, można jest smacznie i zdrowo a zarazem jesli komus zalezy to i dietetycznie :)
Wszystko zalezy od Was i od tego jak wysoko ustawicie sobie poprzeczkę.
Pozdrawiam.
P.S.
Prezent na mikołajki dla ukochanego juz zakupiony. :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?