Lenistwo tez ma swoje granice :)

Dziś pełna enargii i nadziei. Po wczorajszej przerwie dzis na wadze -0,5 wiec to odpowiednia motywacja do dalszej pracy nad sobą.
Dziś :
Skalpel z Ewką



 Wg. mnie skalpel jest idealny zwłaszcza dla osób początkujących jak i tych co już dłużej ćwiczą. Są to ćwiczenia na prawie każdą partię mięśni i mimo że nie są trudne bądź ciężkie w wykonaniu powodują zmęczenie mięśni po dłuższym ich wykonywaniu.
  Ja osobiście polecam ćwiczyłam to w 1 miesiącu mojej metamorfozy i ćwiczę do dziś dla urozmaicenia, ale fakt jest taki że świetnie męczy mięśnie brzucha i dobrze wpływa na mięśnie pośladków, nóg oraz rąk :)
<3

Miłego :)




Komentarze

  1. Cześć! Ja własnie zaczęłam dziś sobie od Skalpela, tylko u mnie problem taki, że po prostu chce ujędrnić tylko ciało bez tracenia na wadzę, szczególnie nogi i pupę:D Miałabyś coś jeszcze do polecenia?;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skalpel jest bardzo dobry do ujędrniania ciała. Jeśli nie chcesz stracić na wadze to reguluj to odpowiednią ilością dostarczanych kalorii :). Sam skalpel bez odpowiedniej diety nikogo nie odchudzi. Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?