"Będziesz chciał się poddać. Nie rób tego!"

Witajcie.
Dziś po całym dniu na uczelni wróciłam wyczerpana. Chciałam się oddać lenistwu, ale nie! Przetestowałam swój nowy trening interwałowy angażujący boczki, ramiona, nogi i pośladki. Myślę że niedługo do tego dorosnę aby wam jakoś przekazywać moje pomysły :)
 Kolejny raz jestem zachwycona treningiem interwałowym, świetna sprawa mój dziś trwał w sumie 10 minut plus 2 minuty rozciągania <3. Uwielbiam taką formę treningu, zwłaszcza gdy wracam do domu po godzinie 20 :).

 Mam nadzieję że i wy nie próżnowaliście, a jeśli poddaliście się lenistwu zastanówcie się jeszcze raz czy może nie macie ochoty na dobre zakończenie dnia. :)
  Pamiętajcie że po treningu warto coś zjeść:
- jeśli jesteście na redukcji niech to będzie coś lekkiego, ja preferuję szklankę soku lub mały jogurt light np jovi pitny ( nie jedzcie owoców chyba ze jest przed południem)
- jeśli nie chcecie schudnąć możecie pozwolić sobie na więcej :) np na owoc

Pamiętajcie też że tylko ćwicząc nie schudniecie!! Aby schudnąć trzeba zmienić nawyki żywieniowe:
-3-4 posiłki dziennie w równych odstępach czasowych (chociaż ja jedząc 5 tez chudłam ale moj dzień trwał od 6 do 22)
- tylko zdrowe produkty ( żadne zupki chińskie, pizze ze sklepu, gotowe produkty odpadają, te mieszanki gotowych przypraw, fiksy, oraz 'pomysły na' wyrzucamy!)
- warto sprawdzić jakie jest nasze dzienne zapotrzebowanie na kalorie w tym białka, węglowodany ( są różne liczniki na internecie)

A jutro
"Powstań i zaatakuj dzień z entuzjazmem!"




Komentarze

  1. No ładnie, ładnie tyle motywacji wieczorem mieć:D w sumie jak pisałaś, że 10 min to da radę, gorzej by było coś dłuższego. Nawiązując do cytatu, to dziś cały dzień entuzjazmu:P czyt. sprzątanie całego mieszkania, bo tylko do mnie ta misja należy. Jeszcze na wieczór dostałam takich zakwasów po wczoraj, że ciekawe co będzie z moją wieczorną motywacją na Skalpela:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawia mnie, że pisałam o 18:30 a wyświetliło się o 9:30;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem z czym jest związany czas wyświetlania sie komentarzy.
      Paula trzymam za Ciebie kciuki :) mam nadzieję że po miesiącu pochwalisz sie efektami :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?