Ćwiczyć trzeba.


Nie ważne jaka pora!  Ważne żeby ruszyć tyłki i zacząć ćwiczyć. Aby spalać kalorie trzeba doprowadzić swoje tętno do 70% naszego maksymalnego tętna. Z tego co udało mi się wyczytać w sieci maksymalne tętno to 200 minus nasz wiek. I tak np dla 20 latka maksymalne tętno wynosi 200-20=180 teraz wystarczy obliczyć 70% ze 180 co daje 126 a wiec warto to zaokrąglić do 130. 
  A wiec ja idę ćwiczyć, dziś oddaję się w ręce Ewki Chodakowskiej i jej killera! Będzie się pot lał strumieniami. Jest to nie małe wyzwanie trening jeden z cięższych w moim mniemaniu. Trening to cardio z interwałem, ja osobiście preferuję interwały, ale jak mam czas to ćwiczę z Ewą. Jeśli jesteście początkujący a chcecie zacząć swoją przygodę z fitnessem i zacząć ćwiczyć z Ewą to polecam skalpel. Ale o recenzji innym razem. 


 Moja propozycja na dziś.
Ewa Chodakowska - killer

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hybrydy - czyli jak zrobić manicure hybrydowy a'la Anna Lewandowska

10 ćwiczeń na mięśnie brzucha

Kolagen w pożywieniu. Jaka jest rola kolagenu ?